داره مدت طولانی ای میشه که شیرینی های زندگی یکی یکی محو میشن
تمام ساعتای بیداری میشن تحمل سردرد و اضطراب
فضای نفس کشیدن هر روز تنگ تر میشه
داره طولانی میشه....
پ.ن:از یه احمقی مث من که همه چیزو انقدر برای خودش پیچیده میکنه و به راحتی بقیه خیلی بیشتر از خودش اهمیت میده،این چیزا بعید نیست.
ما را در سایت من گنجشک نیستم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 71 تاريخ: سه شنبه 17 بهمن 1396 ساعت: 3:03
ما را در سایت من گنجشک نیستم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 17 تاريخ: سه شنبه 15 فروردين 1396 ساعت: 18:43